středa 29. listopadu 2023

ARRL EME 2023 druhá část

Po problémech v prvním kole jsem posílil počítačovou výbavu . Pomohl mi Zdeněk OK2VJZ s nastavením , a zapůjčil další PC pro QMAP. Začal jsem až druhýn obletem v sobotu odpoledne. Po vyřešení drobné patálie na začátku ,
jsem mohl začít. Ono těch problémů bylo víc . Spolu s tím že musím čekat než měsíc přeskočí střechu , to znamenalo že jsem neudělal nikoho z VK . Ale aktita stanic byla výborná , a tak bylo stále co dělat. Že bych někdy pokořil hranici 100 QSO za závod jsem si nedovedl představit. Skončil jsem pak v neděli večer při druhém obletu , V deníku bylo 55 spojení. Součet za obě kola pak dal 102 QSO. A nových stanic se taky několik povedlo. Zde je seznam : YB2MDU , F4KLO , 4W8X , OT7K , ZS5Y , CX9BT , GI4DOH , W1PV , W5AFY , VE4SA , RX3DR , K5LA , CT9/EA8DBM , DK3EE , RD9SAC , 9H1BN , PH0V , G0HIK a OE5VRL.
Na závěr zbýva jen poděkovat všem za spojení , díky všem to byl opravdu pěkný zážitek .

Žádné komentáře:

Okomentovat