úterý 3. listopadu 2015

ARRL EME 2015 1 část .

Pohled do deníku ukázal že jsem letos ještě neudělal žádne EME spojeni v pásmu 23cm.
Tedy bylo potřeba to napravit účastí alespoň v sobotu v noci. Bohužel jsem dorazil  pozdě a sluníčko  už jsem nestihl . Alespoň jsem proladil  majáky a překvapil OK0EB z Kleti který jsem poslouchal odrazem od některého z  beskydských kopců. 
 V samotném závodě jsem pak udělal 23 CW spojení . Novými intiály pro mne byli  LZ1DX a WB2PYB. Měl jsem dojem že podmínky byly velmi dobré. Celou noc jsem registroval svoje odrazy což nebývá pravidlem . Ovšem přispěl k tomu nepochybně i nový PA . Aktuálně vybuzený  na 500W.  Bohužel mnoho stanic vyjelo  asi jen WSJT, a zde mám  nějaký problém v konfiguraci vysílací strany.  Tak snad to do dalšího kola napravím a třeba  vyřeším i nedostatek buzeni nového PA.

Nový PA. 

Panel měření PA .

Žádné komentáře:

Okomentovat