úterý 9. prosince 2014

ARRL EME kontest 2014 - 23cm . 2 část.

Před tímto kolem závodu jsem se rozhodl  znovu nainstalovat WSJT a zkusit tento mnou opomíjený druh provozu . Pravda několik  málo spojení  jsem již udělal ale to bylo v roce 2012. Trochu jsem se musel popasovat  s nastavením mikrokeyeru ale nakonec to dopadlo dobře. Na JT jsem udělal 17 spojení a tím i 10 intialů  digi . Konkrétně  YO2BCT, R7CK/6, IW5BHY,SQ7D,VE3KRP,YL3GD,RD3A,PA2DW  VA7MM.
 Nejvetší trápení , ale o to větší radost pak přineslo spojení s LU1C . Aktivita s stanic digitálním druhem provozu je zdá se i na 23cm  velmi vysoká.
Také se povedly dva analogové  intialy DG5CST a SM4AKW . Celkově jsem za druhé kolo udělal 24QSO .  Podívat se na  EME   přijeli OK2STV A OK2FSK . Snad se jim to líbilo No a to je nejspíš letos na EME vše.
                                                                       
Hamshack.

Za ten blesk a fotku z mobilu se všem fotografům omlouvám.
Takto to vypadá když vyjedou big gun WSJT.

Žádné komentáře:

Okomentovat