pondělí 21. listopadu 2011

ARRL EME 2 kolo.

S přihlédnutím k ne zcela idealní zdravotní kondici během týdne, jsem ranní  vstávání nechal až na nedělní noc.  Odjel jsem s  tím že LNA namontuji raděj za světla a potřebné 3 spojení k naplnění plánu z prvního kola snad nebudou problém. Očekávál jsem že vyjede  OK1DFC , DL6SH a také mi chyběli OK1KIR které jsem v prvním kole sice zaslechl ale neudělal. Začátek zcela kopíroval předchozí kola. Vše fungovalo a vlastní  echo jsem slyšel . Zavolal jsem první stanici .Ta odpověděla ale další mé relace se už  nedočkala. Zase obchozí LNA pro SDR.   Za sobotu jsem do deníku zapsal tyto stanice  :
N2UO DL6SH PA3DZL K1JT a K2DH.


V neděli jsem vyrazil podstatně dříve a doufal v nějakého JA  . Ale nekonal se .


Opět oblíbená hra s obchozí krabičkou která si  po chvilce přemlouvání  dala řict.V čem je problém  opět  netuším. Jedno rele jsem už vyměnil v sobotu odpoledne.
Na pásmo vyjelo dost big gun a tak bylo co dělat. Podmínky se ale docela měnily . Několikrát jsem měl pocit že něco odešlo . Chyba ale zda se nebyla na mém přijímači. Nový LNA pracoval dobře .Protože jsem k SDR pořídil nový starý  PC , uvolněný  notebook jsem využil  na test Funcube a MAP65. Ale ani s detailním popisem instalace za 5 minut ...hi, jsem neuspěl.Věnoval jsem se tedy raději telegrafu. Nedělě  přinesla :
OK1DFC HB9Q CT1DMK SM4IVE DL3EBJ DF3RU S59DCD ON7UN OH2DG a PA6PY.

Chvíli jsem ještě zkoušel WSJT . Opět jsem se chtěl  pokusit o s spojení s  OK1YK . Na výzvu ale místo něj přišli PA7JB , G4CCH a IK5QLO . K tomu  jedno domluvené spojeni s OK1KIR .
Letošní ARRL EME tedy  přinesl  příjemných  42 qso provozem CW.

Žádné komentáře:

Okomentovat