sobota 29. dubna 2023

DUBUS EME 23cm 2023

Další kolo jarní serie Dubus kontestů poznamenalo několik komplikací. K vysílání jsme se dostal až v sobotu k večeru, tedy poměrně pozdě. Rekonstrukce kotelny se bohužel protáhla. Další problém byl hlavní počítač. Rozhodl se že už má všeho dost a zmodral už při startu. Náhradní notebook mě v tom nenechal . Ale zase jsem se trochu zdržel. Něco jsem oželel , ale mohl jsem vyjet. Podmínky se jevily jako výborné. Za necelé dvě hodiny které zbyly do západu měsíce jsem navázal 13 QSO a K0PRT byl novy intial. V neděli se pak povedlo dalších 9 QSO za další dvě hodiny provozu. Víc času jsem neměl. Výsledek 22 QSO a to konkrétně . OK1DFC, DG5CST, OK2DL,IK3MAC,KL6M,SA6BUN,HB9Q,G4CCH,K0PRT,K3WM, OH1LRY,VE6TA,OZ4MM,LZ2US,RA4HL,SP9VFD,PA3DZL,G3LTF,JH1KRC,DU3T, OK2PE a OK1KKD.
I tak jsem byl rád že jsem se mohl zůčastnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat