úterý 7. června 2022

Červnový závodní víkend. DUBUS EME 13cm.

         Prakticky stejný scénář jako v květnu provázel první víkend v červnu . 

Kolizi Dubus a Mikrovlnného závodu jsem vyřešil stejně jako v květnu. Zřejmě jsem nebyl sám protože v sobotu jsem měl spojení s IK3COJ v pásmu 13cm přes měsíc a v neděli jsme se pod OK2C pokoušeli  o spojení na 6cm.  V neděli to ale nedopadlo, i když jsme  Alda občas zaslechli.

  V pátek mi volal Rasťo OM6AA že už je připraven na svoje první EME spojení v pásmu 13cm. To byla krásná zpráva . Zrovna jsem zapojoval kabely a instaloval feed. Protože se už dlouhá léta s Rasťou známe , těšil jsem se že se ještě v pátek pokusíme o spojení. Bohužel jsem udělal chybu a výsledkem byl zničený PA. 

     Naštěstí  jsem měl doma ještě jeden , tak sobotní závod jsem mohl absolvovat. Nejspíš už zřejmě nedojde k plánovanému spojení obou PA , ale co už teď s tím . Začátek závodu byl velmi pozvolný , moc stanic na pásmu nebylo. Zataženo , podmínky taky nic moc. Ale povedlo se konečně spojení s Rasťou OM6AA .  Výsledkem mého  sobotního snažení bylo 16 QSO. To nakonec nebylo tak špatné , jak to na začátku vypadalo.   K tomuto dojmu  přispěly i nové stanice  OM6AA, SP6VFD a IK3COJ.

    Neděli jsem pak strávil v kolektivu OK2C. Tam nás bylo tentokrát málo a to přineslo další škody na technice. Naštěstí většina až při balení zařízení. Kromě pásma 122GHz jsme ale na všech pásmech udělali nějaká spojení , nepršelo  a guláš byl výborný ..díky !  Takže nakonec prima víkend.

1 komentář:

  1. Really awesome blog. Your blog is really useful for me. Thanks for sharing this informative blog. Startup funding Africa is one of the foundations that keep the economies at huge ticking. Hedging process for capital outgrowth for the new age ideas are the quintessential backdrop of growth platforms. This indeed creates a potential growth benefit for the organization and population that it caters to.

    OdpovědětVymazat