pátek 15. listopadu 2019

ARRL EME 2019 23cm první kolo.

První části  ARRL EME contestu jsem se zúčastnil pouze v sobotu a to navíc omezeně .
Stihl  jsem vše zapojit a odzkoušet v pátek. Přestože jsem počítač od jara nepoužil , nepracoval WSJT  . Proto jsem přešel na verzi WSJT-X .
Drobnou nejasnost v nastavení pomohl vyřešit Zdeněk DFC. Díky.
V sobotu ráno , až do západu měsíce , bylo na pásmu dostatek  stanic na CW . Povedlo se 15 spojení. Na večerní východ měsíce jsem musel chvíli čekat , protože se trefil zrovna do blízké haly. Dopsal jsem do deníku dalších 6 CW QSO. Chvíli jsem  zkoušel WSJT  a pracoval s  YO2LEL a DK5YA . Oba jako nové intiály.  Zkoušel jsem i SDRplay  . Po zaklíčování vysílače  se ale sekal software . Vrátil jsem proto zpět starý dobrý Perseus. 
Výsledek mého krátkého učinkování v prvním kole bylo tedy 23 QSO

Žádné komentáře:

Okomentovat