úterý 17. října 2017

Dva v jednom , a neb trochu jiný zavodni víkend .

Nejprve se mi jevil termín ,  kdy se sešel o stejném víkendu ARRL EME a UHF kontest jako nešťastná volba.
Nic s tím ale nenadělám , a zvolil  jsem  účast v obou závodech .
     Komplikace nastaly už vlastně v létě , kdy jsem vyměnil kontejner u EME antény . Následné drobné zdravotní problémy  zdržely spoustu prací . A končilo ve čtvrtek před závodem , kdy nebylo jasné jak se na oba závody dopravím .  Vše ale dopadlo dobře. V sobotu pro mě začal UHF kontest   na nejvyšších pásmech  24 , 47 a 76 GHz pod značkou OK2C.
  Cestou do klubové chaty na večeři jsem už viděl že měsíc na obloze . Po vydatné večeři  jsem pak vyjel vstříc ARRL kontestu.

      Úkol zněl jasně , udělat  EA9LZ !  A po chvíli jsem narazil na velký pile up , a pěkný Zdeňkův signál. Než jsem se  však zorientoval ,  EA9LZ  přešel pravděpodobně  na WSJT. Proto  jsem se věnoval telegrafním spojením . Můj dojem byl že moc stanic na CW  není . Několik spojení jsem udělal , a čekal až se objeví Afrika.  Chvíli jsem se bavil poslechem Slávka DL6SH  který volal výzvu SSB. Nakonec jsem jej krátce zavolal a následovalo pěkné QSO . Zavolal pak ještě HB9CW.
Poslouchal jsem  YO3DDZ  , ale nedovolal jsem se. Výsledek první etapy je pouze 9 QSO.
   Protože úkol jsem stále nesplnil , únava narůstala  a podmínky se zhoršily . Nezbylo než se připojit na chat . Zjistil jsem kmitočet EA9LZ a spojeni pak šlo už hladce . Nejprve JT a vzápětí i  CW .
 Afrika  byla doma  !  Zdeňku klobou dolů a velké díky !

     Vzhledem k vývoji počasí bylo jasné že v pokračujícím  UHF závodě se nejspíš nic dramatického dít nebude .  Po návratu na Dušnou  jsem se věnoval  provozu na pásmech  3,4 a 5,7 GHz.
 Bez chatu se zde už skoro  nedá pracovat. Tedy naprostá většina  spojení byla dohodnuta .  Jinak bylo na těchto pásmech prázdno. Zaslechl  jsem OK1DCI , ale Jirka naše volání ne. Vypadalo to že zpožděný start závodu nedoženu , ale nakonec se i zde několik pěkných spojení povedlo.
     Díky  všem protistanicím  za QSO !  A v neposlední řadě kolegům z OK2C .
 Někteří dokonce výborně zaskočili za chybějícího OK2UWQ , a tak nám nakonec nic nechybělo .
 Uplynulému víkendu nakonec nebylo co vytknout.  Díky!

Žádné komentáře:

Okomentovat