pondělí 13. května 2013

Dubus EME 23cm 2013.

O víkendu proběhl Dubus EME contest . Deštivý víkend  znamenal možnost  otestovat zařízení  po  dlouhé zimní přestávce . A hlavně prověřit v reálu dopad komerčního provozu  blízkého radaru. Potěšilo  že rušení v pásmu 23cm jsem nezaznamenal. Víkend nakonec přinesl 23 platných spojení . Přibyly pro mě nové stanice JA4BLC , OH1LRY a SM2CEW.
 Nepovedlo se  mi dovolat HB9SVpřesto že měl úžasně  silný signál. Prakticky ale nevolal výzvu . Ještě další 3 stanice se nepovedlo dovolat .A já jsem voláni  některých  stanic nečetl .
Volali mne i OK1KK ?? .. .Bohužel se qso nepovedlo. Snad příště . Z dalších OK se povedlo QSO s OK1KIR, OK1CA a OK1CS.
Vyzkoušel jsem  software " SDRconsole "  a dobrý první dojem z  2. subregu  se potvrdil. Vše až na malé drobnosti fungovalo , tedy úvod do nové EME  sezony se v podstatě vydařil.



Žádné komentáře:

Okomentovat