neděle 5. června 2011

EME Dubus contest 2011

Konečně přišla možnost zkusit parabolu v závodě . Sice jsem k vůli tomu zrušil svou účast v mikrovlnném závodě s  OK2C ale volba byla jasná . S mou neúčastí padly i některá pásma v mw závodě. Tím se omlouvám protistanicím  i kolektivu.
Přípravy jsem zahájil už o 2 víkendy dříve tím , že se podařilo získat malou "budku"
zvanou technologický kontejner , jako základ nového EME hamshacku.Výhodu doufám ocením hlavně v zimním období. Stávající garaž používaná jako zázemí se opravdu nedala vytopit na příjemnou teplotu.

Znamenalo to vyrobit skoro všechny ovládací kabely znova. Stůl a nějaké drobnosti ale zase mít vše po ruce je další nemalé pozitivum  o socialních jistotách nemluvě ...hi.
Pravda uvnitř moc místa není ale když to stačí celému radioklubu , musím mě taky. No jak se tam vejdou je mi už teď záhadou.


Samotná účast pro mne byla jako "netelegrafistu " byla spíš velká drzost ale jak  zpívá Pavel Dobeš  " có se dalo robiť..ha ha" . Snažil jsem se co to šlo ..teda co jsem zvládal.
Začátek vypadal víc jako náš provozní aktiv  než evropský závod. V logu 8 QSO a s toho 4 stanice z OK !!! A to prosím signály  patřily k těm nejsilnějším...Nemáme se jako OK za co stydět ! To jen kdyby to náhodou četl někdo z vedení....no však víte.
Transvertor jsem poprvé "pověsil " na rubidium a taky SDR dostal definitvní LNA . Vše fungovalo a tak jsem večer končil s 15 QSO . V průběhu dne jsem ještě instaloval podpěru feedu . Tím se upravilo šilhání systému.  Bude to chtít ale celý dřžák nový.



Nedělě přinesla dalších 5 spojení . Zde je výpis udělaných stanic:
OK1DFC F2TU OK1KIR PI9CAM HB9BBD OK2DL SV1BTR OK1CA DL0SHF OZ4MM
RA3AUB F5SE/P K2UYH G4CCH N2OU JA6AHB SP7DCS LZ2US S59DCD SD3F.
Úžasný byl signál LX1DB bohužel jsem na něj narazil pozdě a nevim jestli vubec jel závod .
Prostě mě nenapadlo že to co jsem registroval na SDR ku  není rušení z probíhajiciho mw závodu.
Celkově jsem se hlavně hodně naučil a užil si  pěkný víkend se sluchátky na uších.

Žádné komentáře:

Okomentovat